Νέα σε τίτλους »
Loading...

Οι καλύτερες σούπες για γρήγορη ανάρρωση

Επειδή τίποτα δεν είναι καλύτερο από μια ζεστή σούπα όταν είμαστε άρρωστοι, οι παρακάτω πανεύκολες και υγιεινές συνταγές θα σας βοηθήσουν να νιώσετε καλύτερα.

Όλοι ξέρουμε ότι οι σούπες είναι… φάρμακο. Μας ζεσταίνουν, μαλακώνουν τον λαιμό, ηρεμούν το στομάχι, και ταυτόχρονα μας προσφέρουν πολλά θρεπτικά συστατικά, με πολύ λίγες θερμίδες και λιπαρά. Κι επειδή τριγυρίζουν αρκετά κρυολογήματα τον τελευταίο καιρό, ορίστε οι αγαπημένες μας συνταγές, για κάθε στιγμή.

Κοτόσουπα με ρύζι

Σερβίρει 8 άτομα, με 167 θερμίδες/μερίδα

Θα χρειαστούμε:

    ■ 10 κούπες ζωμό κοτόπουλο
    ■ 1 κρεμμύδι, κομμένο
    ■ 1 κούπα σέλερι σε φέτες
    ■ 1 κούπα καρότο σε φέτες
    ■ ¼ της κούπας ψιλοκομμένο μαϊντανό
    ■ Λίγο αλατοπίπερο και θυμάρι
    ■ 340 γρ. στήθος κοτόπουλο, σε μικρά κομμάτια
    ■ 2 κούπες μαγειρεμένο ρύζι
    ■ Λίγο φρέσκο χυμό λεμονιού

Σε μια κατσαρόλα, βάζουμε όλα τα υλικά εκτός από το κοτόπουλο και το ρύζι, και βράζουμε, μέχρι τα λαχανικά να μαλακώσουν, για 10-15 λεπτά. Προσθέτουμε το κοτόπουλο μέχρι να μαγειρευτεί. Έπειτα, αφαιρούμε την κατσαρόλα από την φωτιά και ανακατεύουμε μέσα το ρύζι. Ζεσταίνουμε ξανά για 1-2 λεπτά, και σερβίρουμε.

Σούπα με γαρίδες

Σερβίρει 6 άτομα, με 140 θερμίδες/μερίδα

Θα χρειαστούμε:

    ■ 4 κούπες ζωμό γαρίδας
    ■ Ξύσμα ενός λεμονιού
    ■ 1 κονσέρβα μανιτάρια, στραγγισμένα
    ■ 500 γραμμάρια προμαγειρεμένες γαρίδες
    ■ ¼ της κούπας χυμό λεμονιού ή lime
    ■ 3 φρέσκα κρεμμυδάκια, κομμένα
    ■ 1 πιπεριά τσίλι, κομμένη
    ■ Αλατοπίπερο

Βράζουμε σε μια κατσαρόλα τον ζωμό, μαζί με το ξύσμα. Μειώνουμε την θερμοκρασία και το αφήνουμε να σιγοβράσει για 5 λεπτά, και έπειτα προσθέτουμε τα μανιτάρια και τις γαρίδες, και τα αφήνουμε να μαγειρευτούν για περίπου 5 λεπτά. Προσθέτουμε τον χυμό lime, τα κρεμμυδάκια και την πιπεριά.

Σούπα με σκόρδο και σπανάκι

Σερβίρει 8 άτομα, με 105 θερμίδες/μερίδα

Θα χρειαστούμε:

    ■ 4 κούπες ζωμό κοτόπουλο
    ■ 2 σκελίδες σκόρδο, λιωμένες
    ■ 3 κ.σ. τριμμένο φρέσκο τζίντζερ
    ■ 1 κούπα κομμένο κολοκυθάκι
    ■ 2 κούπες μαγειρεμένο στήθος κοτόπουλο
    ■ 1 πακέτο noodles ρυζιού
    ■ 4 κούπες φρέσκο σπανάκι

Σε μια κατσαρόλα, βράζουμε τον ζωμό, το σκόρδο και το τζίντζερ. Χαμηλώνουμε την θερμοκρασία και αφήνουμε να σιγοβράζει για 10 λεπτά. Προσθέτουμε το κολοκυθάκι και μαγειρεύουμε για 10 λεπτά. Έπειτα προσθέτουμε το κοτόπουλο και τα noodles και μαγειρεύουμε για 3 ακόμα λεπτά. Προσθέτουμε το σπανάκι, ανακατεύουμε για λίγο και σερβίρουμε.

Σούπα με αυγό

Σερβίρει 2 άτομα, με 194 θερμίδες/μερίδα

Θα χρειαστούμε:

    ■ 2 κούπες ζωμό κοτόπουλο
    ■ Λίγη σως σόγιας
    ■ Λίγο ελαιόλαδο
    ■ ¼ της κούπας noodles ρυζιού
    ■ 2 κ.σ. νερό
    ■ 2 αυγά, χτυπημένα
    ■ Λίγο αλατοπίπερο

Σε μια κατσαρόλα, βράζουμε τον ζωμό με την σως σόγιας και το ελαιόλαδο. Προσθέτουμε τα noodles και ανακατεύουμε μέχρι να μαγειρευτούν. Αρχίζουμε σταδιακά να προσθέτουμε τα αυγά, ανακατεύοντας απαλά, αλλά συνεχώς, μέχρι να μαγειρευτούν.

Επιμέλεια: Διάκος Θοδωρής

Πηγή: www.iatronet.gr


▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: Ομάδα Αλληλεγγύης Ανθρώπων με Σκλήρυνση Κατά Πλάκας

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ, αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Facebook: