Συμβουλές

Τι να προσέχουμε στη πτώση

4:53 μ.μ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΠ 0 Comments

Η πτώση μπορεί να προκαλέσει σοβαρό κίνδυνο τραυματισμού, ακόμη και αν είναι  από χαμηλό ύψος. Ανάλογα με την ηλικία σας, την υγεία και το επίπεδο φυσικής κατάστασης, η σοβαρότητα αυτών των τραυματισμών μπορεί να διαφέρει. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές τεχνικές που μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει εάν πέσει για να μειώσει την πρόσκρουση και να αποτρέψει τον τραυματισμό.

Προστατέψτε το κεφάλι σας. Το πιο σημαντικό μέρος του σώματος που χρειάζεστε για να προστατεύσετε σε μια πτώση είναι το κεφάλι σας. Οι τραυματισμοί στο κεφάλι μπορεί να είναι πολύ σοβαροί, ακόμη και θανατηφόροι. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προτεραιότητα στην προστασία του κεφαλιού σας καθώς πέφτετε τοποθετώντας το σωστά.

  • Σήκωσε το πηγούνι σου κάτω, χαμηλώνοντας το κεφάλι σου.
  • Εάν πέσετε κάτω, αντιμετωπίστε πρώτα, γυρίστε το κεφάλι σας στο πλάι.
  • Φέρτε τα χέρια σας μέχρι το επίπεδο του κεφαλιού για πρόσθετη προστασία. Βάλτε τα μπροστά από το κεφάλι σας αν πέσετε προς τα εμπρός ή πίσω από το κεφάλι σας αν πέσετε προς τα πίσω.
  • Εάν παίρνετε αντιπηκτικά ή αραιωτικά αίματος και πέφτετε και χτυπάτε το κεφάλι σας, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνη και απειλητική για τη ζωή σας. Καλέστε το γιατρό σας, ο οποίος μπορεί να σας πει να πάτε στο νοσοκομείο για αξονική τομογραφία.




Γυρίστε καθώς πέφτετε. Εάν πέσετε είτε απ 'ευθείας είτε κατ' ευθείαν προς τα πίσω, προσπαθήστε να γυρίσετε το σώμα σας έτσι ώστε να προσγειωθείτε στο πλευρό σας. Η πτώση απευθείας στην πλάτη σας μπορεί να προκαλέσει σοβαρό τραυματισμό. Μια μετωπική πτώση μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο κεφάλι, στο πρόσωπο και στους βραχίονες. Με προσγείωση από τα πλευρά σας, μπορεί να μειώσετε την πιθανότητα τραυματισμού.




Κρατήστε τα χέρια και τα πόδια λυγισμένα. Μπορεί να είναι δελεαστικό να προσπαθήσετε να πιάσετε τον εαυτό σας πλήρως καθώς πέφτετε με τα χέρια σας. Ωστόσο, η προσγείωση με τα χέρια σας κατευθείαν έξω και η απορρόφηση της πλήρους δύναμης της πτώσης μαζί τους μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό. Δοκιμάστε να κρατάτε ελαφρώς λυγισμένα τα χέρια και τα πόδια σας καθώς πέφτετε.

  • Προσγείωση πλήρως στα χέρια σας σε μια προσπάθεια να πιάσετε τον εαυτό σας μπορεί να σπάσει και τους καρπούς σας και τα χέρια σας.




Μείνετε χαλαροί. Η τάση του σώματος κατά τη διάρκεια μιας πτώσης μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες ύπαρξης τραυματισμού. Η ένταση στο σώμα σας δεν θα επιτρέψει την απορρόφηση δύναμης από την πτώση. Αντί να απλώνεται η πρόσκρουση πάνω σε ένα εύκαμπτο σώμα, τα τμήματα που σφίχτηκαν είναι πιο πιθανό να σπάσουν.

  • Μπορείτε να δοκιμάσετε να αναπνέετε καθώς πέφτετε για να διατηρήσετε το σώμα σας χαλαρό.




Βγείτε από την κρούση. Εάν είστε σε θέση, μια καλή τεχνική για να διαλυθεί η δύναμη μιας πτώσης είναι να κυλήσετε. Με κύλιση, στέλνετε την ενέργεια της πτώσης προς τα έξω, αντί να την απορροφά το σώμα σας από την πρόσκρουση. Δεδομένου ότι η τεχνική είναι δύσκολη, μπορεί αν θέλετε να ασκήσετε την πτώση σε ένα γυμναστήριο ή κάπου με μαξιλάρια.

  • Ξεκινήστε σε χαμηλή θέση κατάκλισης.
  • Περάστε προς τα εμπρός και τοποθετήστε τις παλάμες σας στο έδαφος μπροστά σας.
  • Σπρώξτε το έδαφος με τα πόδια σας και μετακινήστε το βάρος σας προς τα εμπρός.
  • Τα πόδια σας θα περάσουν πάνω από το κεφάλι σας.
  • Κρατήστε την πλάτη σας στρογγυλεμένη και προσπαθήστε απαλά να προσγειωθείτε στον ώμο.




Απλώστε τη δύναμη της πτώσης. Ένα μεγάλο μέρος της πτώσης με ασφάλεια είναι να απλώσετε τη δύναμη της κρούσης σε μια μεγάλη περιοχή του σώματός σας. Η πτώση σε ένα μόνο σημείο θα οδηγήσει σε αυτή την περιοχή, να πάρει το μεγαλύτερο μέρος των ζημιών. Με την εξάπλωση του κτυπήματος, μειώνετε την πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού σε ένα μόνο μέρος του σώματος.



Πρόληψη των πτώσεων


Φορέστε τα κατάλληλα υποδήματα. Εάν εργάζεστε ή περπατάτε σε περιβάλλον όπου υπάρχουν κίνδυνοι ολίσθησης, θα χρειαστεί να φορέσετε παπούτσια ανθεκτικά στην ολίσθηση. Αυτά τα παπούτσια είναι ειδικά σχεδιασμένα για να πιάνουν τις επιφάνειες και να αποτρέπουν τις πτώσεις, ακόμη και αν αυτές οι επιφάνειες είναι λείες ή υγρές.

  • Τα περισσότερα υποδήματα αυτού του τύπου θα χαρακτηρίζονται ως "ανθεκτικά στις ολισθήσεις".




Δώστε προσοχή όταν περπατάτε. Καθώς περπατάτε, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην ταχύτητα με την οποία περπατάτε. Όσο πιο γρήγορα περπατάτε ή τρέχετε, τόσο πιο πιθανό είναι να πέσετε, ειδικά εάν το έδαφος είναι ανόμοιο. Με την επιβράδυνση και την επίγνωση του περιβάλλοντος, μπορείτε να μειώσετε τις πιθανότητες πτώσης.

  • Προσέξτε όταν περπατάτε ή τρέχετε σε περιοχές όπου το έδαφος μπορεί να είναι ανομοιογενές.
  • Δώστε προσοχή κατά το ανέβασμα των σκαλοπατιών και χρησιμοποιήστε πάντα την βοήθεια των χεριών.




Χρησιμοποιήστε κατάλληλο εξοπλισμό ασφαλείας. Εάν εκτελείτε οποιαδήποτε εργασία που απαιτεί τη χρήση μιας σκάλας ή παρόμοιας συσκευής, ακολουθήστε πάντα την κατάλληλη ασφάλεια. Διαβάστε το εγχειρίδιο λειτουργίας ή τις οδηγίες ασφαλείας για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε σωστά τη συσκευή.

  • Ελέγχετε τα πάντα για να βεβαιωθείτε ότι οποιαδήποτε σκάλα ή σκαμνί είναι ασφαλές και είναι σε καλή κατάσταση.




Δημιουργήστε ένα ασφαλές περιβάλλον. Είτε βρίσκεστε στην εργασία είτε στο σπίτι, κάντε μερικά βήματα για να δημιουργήσετε ένα ασφαλές περιβάλλον που να απομακρύνει τους πιο συνηθισμένους κινδύνους. Ένα σωστό περιβάλλον μπορεί να μειώσει σημαντικά τις πιθανότητες πτώσης. Δείτε παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλές:

  • Πάντα να κλείνετε συρτάρια αφού τελειώσετε μαζί τους.
  • Μην αφήνετε καλώδια ή σύρματα σε διάδρομους.
  • Κρατήστε την περιοχή καλά φωτισμένη.
  • Περπατήστε αργά σε ολισθηρές ή επικίνδυνες περιοχές, λαμβάνοντας μικρά ελεγχόμενα βήματα.
  • Εξετάστε τη μετεγκατάσταση εάν ζείτε κάπου με απότομες σκάλες και η πτώση είναι ανησυχητική. Διαφορετικά, βεβαιωθείτε ότι έχετε κιγκλιδώματα ή κάγκελα.
  • Χρησιμοποιήστε αντιολισθητικά χαλάκια στη μπανιέρα και στο μπάνιο και σκεφτείτε να τοποθετήσετε μια ράβδο στηριγματος στη μπανιέρα.
  • Αφαιρέστε τα μικρά χαλιά που μπορεί να σας ρίξουν ή χρησιμοποιήστε ταινία διπλής όψης για να βεβαιωθείτε ότι δεν γλιστρούν.




Βελτιώστε τη δύναμη και την ισορροπία σας με την άσκηση. Τα αδύναμα πόδια και οι μύες μπορεί να αυξήσουν την πιθανότητα πτώσης. Απαλές ασκήσεις όπως το Tai Chi μπορούν να βελτιώσουν τη δύναμη και την ισορροπία, καθιστώντας τις πτώσεις λιγότερο πιθανές.




Να γνωρίζετε τα φάρμακα που μπορεί να επηρεάσουν την ισορροπία σας. Ορισμένα φάρμακα μπορεί να προκαλέσουν ζάλη ή υπνηλία, γεγονός που θα μπορούσε να αυξήσει τις πιθανότητές σας για πτώση. Συζητήστε με το γιατρό σας για τα φάρμακά σας (μερικές φορές η αλληλεπίδραση πολλών φαρμάκων μπορεί να οδηγήσει σε αυτές τις παρενέργειες). Ίσως να μπορεί να σας συνταγογραφήσει κάτι άλλο.


Πηγή: www.wikihow.com





0 σχόλια: